Splošni poogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.vsezanamiznitenis.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
Cene
Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cenik dostave
Cena za dostavo artiklov (vse razen artikov težjih od 20kg) po vsej Sloveniji znaša 4,00€. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 50 evrov.
Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,01 €.
Trajanja dostave
Trajanje dostave je odvisna od trenutne zaloge
- Če je artikel na zalogi, da odpremimo v roku 1-2 dni
- Če artikla ni na zalogi, ga odpremimo predvidoma v 5-7 dneh
Možnosti plačila
- po povzetju
- nakazilo preko spletne banke
- preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti)
Naši podatki za nakazilo
IBAN: SI 56 3300 0000 4315 230
BANKA: Adikko
Naziv : Sporti s.p., Ljubljanska cesta 88, 8000 Novo mesto Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI12 – številka računa
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Sporti s.p.
Ljubljanska cesta 88
8000 Novo mesto
Obrazec:
Obrazec za vračilo blaga.
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@vsezanamiznitenis.si ali natisnjenega na naš naslov.
STVARNA NAPAKA
Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
- Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje
- Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
- Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu
- Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil
37.b člen
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
- Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
- Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
- Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani
- V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
- Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil
Naročilo
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.vsezanamiznitenis.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.
Komunikacija
Podjetje Sporti s.p. bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje Sporti s.p.. lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
Podjetje Sporti s.p. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS).
Pritožbe in spori
Ponudnik Sporti s.p. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 374 213. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@vsezanamiznitenis.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Novem mestu.
Podjetje Sporti s.p. ne priznava izvensodnega reševanja sporov.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Oddaja naročila
Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe.
Pri artiklu izberite morebitne dodatne atribute in ga dajte v košarico. Stisnite na košarico in odprl se vam bo predogled naročila. Stisnite NA BLAGAJNO. Odprlo se vam bo polje ZAKLJUČEK NAROČILA. V tem polju vnesete vse potrebne podatke. Če kaj ne vnesete pravilno, se vam bo polje obarvalo z rdečo barvo. Pred oddajo naročila preverite vse podatke, ki jih vidite na ekranu. Na ekranu boste lahko videli vse vaše osebne podatke in znesek naročila ter vsebino naročila. Ko boste preverili, kliknite gumb ODDAJ NAROČILO. S tem je pogodba sklenjena.
Če želite pred zaključkom naročila spremeniti količino artiklov, pri 5. točki PREGLED NAROČILA stisnite na +, če želite količino povečati ali na -, če želite količino zmanjšati. Če želite artikel odstraniti iz naročila, pojdite nazaj na košarico, in stisnite X zraven artikla.
Za potrebe poslovanja Sporti s.p. zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- kraj in državo
- telefonsko številko,
- geslo v šifrirani obliki (za registrirane uporabnike)
Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta.
Politika zasebnosti in izjava o varstvu osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov, je:
Sporti s.p. (spletna stran www.vsezanamiznitenis.si)
Tel: +386 (0)41 374 213
Sporti s.p. , upravljalec spletne strani vsezanamiznitenis.si, se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke hranil in obdeloval v skladu z GDPR in veljavno slovensko zakonodajo (Zakonom o varstvu osebnih podatkov).
Pridobivanje osebnih podatkov
Osebne podatke pridobimo na naslednje načine:
- ob naročilu izdelkov v spletni trgovini;
- ob registraciji uporabniškega računa;
- ob telefonski komunikaciji s stranko;
- ob osebni komunikaciji s stranko;
- ob e-poštni komunikaciji s stranko;
Kakšne podatke zbiramo?
Za potrebe opravljanja storitev podjetje Sporti s.p. , upravljalec spletne strani vsezanamiznitenis.si zbiramo, obdelujemo in shranjujemo naslednje podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- elektronski naslov,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki,
- telefonsko številko,
- ostale podatke, ki jih kot uporabnik prostovoljno vnesete v obrazec na spletnem mestu vsezanamiznitenis.si.
Kontaktne podatke, ki nam jih posredujete ob izpolnitvi oz. oddaji naročila / povpraševanja / prijave / registracije potrebujemo za obdelavo vašega naročila in za komunikacijo z vami. V primeru, da nam ne posredujete navedenih kontaktnih podatkov, vašega naročila ne bomo mogli obdelati. Podjetje Sporti s.p. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesete kot uporabnik naše spletne strani.
Namen zbiranja in obdelava osebnih podatkov
Naročilo v spletni trgovni:
Osebne podatke uporabimo za obdelavo vašega naročila. Podatke uporabimo za izdajo računa in obdelavo dostave. Brez vaše izrecne privolitve vpisanih podatkov v prihodnje ne uporabljamo.
Uporabniški račun:
V uporabniškem računu hranimo osebne podatke za katere smo dobili predhodno privolitev uporabnikov. Osebne podatke lahko uporabniki spreminjajo in jih v vsakem trenutku tudi
izbrišejo.
E-poštna komunikacija:
Osebne podatke uporabimo za obdelavo vašega e-mail kontaktka. Brez vaše izrecne privolitve osebnih podatkov v prihodnje ne uporabljamo.
Posredovanje osebnih podatkov
Osebne podatke razkrijemo organom pregona in drugim vladnim organom, v kolikor je to zahtevano v zakonu ali pa je potrebno za preprečitev, zaznavo ali sodni pregon kaznivih dejanj in prevar.
Zavezujemo se, da vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam ali drugim osebam v namene oglaševanja.
Vaše pravice
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate naslednje pravice:
- dostopa do vaših osebnih podatkov in njihovo
- do dopolnitve ali popravka vaših osebnih podatkov, če so ti nepopolni ali netočni.
- do izbrisa vaših osebnih podatkov, zlasti če niso več potrebni za namene, zaradi katerih so bili zbrani, ali so bili obdelani nezakonito ali so bili obdelani na podlagi vaše privolitve, pa ste privolitev preklicali in ne obstaja druga pravna podlaga za njihovo obdelavo.
- do prenosa osebnih podatkov k drugemu upravljavcu, kadar je to tehnično izvedljivo.
- do omejitve obdelave vaših osebnih podatkov, zlasti če oporekate njihovi točnosti – in sicer za obdobje, ki nam omogoči preveriti točnost vaših osebnih podatkov; če je obdelava nezakonita, pa nasprotujete izbrisu osebnih podatkov; če je potekel rok hrambe podatkov, vi pa jih potrebujete za uveljavljanje pravnih zahtevkov.
- podana soglasja za obveščanje lahko kadarkoli prekličete.
Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov, ki vam je na voljo na e-naslovu: info@vsezanamiznitenis.si.
Vašo vlogo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v skladu z GDPR.
Če menite, da so kršene vaše pravice ali predpisi o varstvu osebnih podatkov se lahko pritožite pristojnemu državnemu organu: Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije (Zaloška 59, 1000 Ljubljana, telefon: 01 230 97 30, faks: 01 230 97 78, e-pošta:gp.ip@ip- rs.si).
Obdobje hrambe osebnih podatkov
Če imamo vašo izrecno privolitev za določen namen obdelave, je obdobje hrambe: do preklica.
Zakonska obdelava iz 6.b člena GDPR – obdelava je potrebna za izvajanje pogodbe (obdobje hrambe: 10 let), ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe (obdobje hrambe: 5 let).
Uporaba piškotkov
Piškotki in IP naslovi
Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
VRSTE PIŠKOTKOV
Nujno potrebni piškotki
To so piškotki, ki so vedno omogočeni in potrebni, saj omogočajo premikanje po spletni strani in uporabo funkcij spletne strani ali nudenje storitev, ki ste jih sami zahtevali.
Izvedbeni in funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo izboljšano funkcionalnost naših spletnih strani. Omogočajo, da si spletno mesto zapomni vaše izbrane možnosti. Uporabljajo se samo za izboljšanje delovanja spletne strani.
Ciljni ali oglaševalski piškotki
Ti piškotki zbirajo informacije, ki zagotavljajo boljše prilagajanje oglaševanja vašim interesom. Z odjavo od teh piškotkov, vam prikazana oglasna sporočila ne bodo ustrezna vašim preferencam.